Få mere igen med Zendesk

Zendesk Suite leverer dokumenterede resultater – med op til 4,21 kr. i værdi og besparelse for hver investeret krone.
Oplev hvordan virksomheder som Coop, Lunar og Trustpilot har styrket deres kundeservice, reduceret supportomkostninger og skabt målbare forbedringer.

Resultater,
der kan mærkes

Zendesk skaber konkret forretningsværdi. Her er nogle af de resultater, danske og internationale virksomheder allerede har opnået:

Bauhaus

Effektiviserede supporten med WhatsApp-integration og centraliseret kundeservice.

25

Beskeder i timen pr. agent

80%

Kundetilfredshed på chat

82k+

Henvendelser håndteret via WhatsApp

“Zendesk er nemt at bruge og giver os de data, vi har brug for til at optimere arbejdet og forbedre kundeoplevelsen.”

Contact Center Manager

Bea Niewiara

Bauhaus

Effektiviserede supporten med WhatsApp-integration og centraliseret kundeservice.

30

Beskeder i timen pr. agent

90%

Kundetilfredshed på chat

86k+

Henvendelser håndteret
via WhatsApper

“Zendesk er nemt at bruge og giver os de data, vi har brug for til at optimere arbejdet og forbedre kundeoplevelsen.”

Contact Center Manager

Bea Niewiara

Bauhaus

Effektiviserede supporten med WhatsApp-integration og centraliseret kundeservice.

25

Beskeder i timen pr. agent

80%

Kundetilfredshed på chat

82k+

Henvendelser håndteret via WhatsApp

“Zendesk er nemt at bruge og giver os de data, vi har brug for til at optimere arbejdet og forbedre kundeoplevelsen.”

Contact Center Manager

Bea Niewiara

Bauhaus

Effektiviserede supporten med WhatsApp-integration og centraliseret kundeservice.

30

Beskeder i timen pr. agent

90%

Kundetilfredshed på chat

86k+

Henvendelser håndteret
via WhatsApper

“Zendesk er nemt at bruge og giver os de data, vi har brug for til at optimere arbejdet og forbedre kundeoplevelsen.”

Contact Center Manager

Bea Niewiara

Siemens Financial Services

Skabte en global digital kunderejse med Zendesk og AI:

14%

Højere produktivitet i Norden

74%

Kundetilfredshed

570

Zendesk brugere

“Vi er godt på vej mod en holistisk digital kunderejse – med Zendesk som fundament.”

Head of Global Customer Services

Steve Franklin

Siemens Financial Services

Skabte en global digital kunderejse med Zendesk og AI:

18%

Højere produktivitet i Norden

80%

Kundetilfredshed på chat

592

Zendesk brugere

“Vi er godt på vej mod en holistisk digital kunderejse – med Zendesk som fundament.”

Head of Global Customer Services

Steve Franklin

Siemens Financial Services

Skabte en global digital kunderejse med Zendesk og AI:

14%

Højere produktivitet i Norden

74%

Kundetilfredshed

570

Zendesk brugere

“Vi er godt på vej mod en holistisk digital kunderejse – med Zendesk som fundament.”

Head of Global Customer Services

Steve Franklin

Siemens Financial Services

Skabte en global digital kunderejse med Zendesk og AI:

18%

Højere produktivitet i Norden

80%

Kundetilfredshed på chat

592

Zendesk brugere

“Vi er godt på vej mod en holistisk digital kunderejse – med Zendesk som fundament.”

Head of Global Customer Services

Steve Franklin

Trustpilot

Reducerede omkostninger og forbedrede kundeoplevelsen gennem selvbetjening og live chat:

1250%

Årlig ROI

88%

Succesrate på selvbetjening

40%

Færre e-mails

10%

Højere kundetilfredshed

"En chat kan løse problemer på få minutter – langt hurtigere end e-mail og telefon."

VP Global Support

Tonni Buur

Trustpilot

Reducerede omkostninger og forbedrede kundeoplevelsen gennem selvbetjening og live chat:

1260%

Årlig ROI

90%

Succesrate på selvbetjening

45%

Færre e-mails

15%

Højere kundetilfredshed

"En chat kan løse problemer på få minutter – langt hurtigere end e-mail og telefon."

VP Global Support

Tonni Buur

Trustpilot

Reducerede omkostninger og forbedrede kundeoplevelsen gennem selvbetjening og live chat:

1250%

Årlig ROI

88%

Succesrate på selvbetjening

40%

Færre e-mails

10%

Højere kundetilfredshed

"En chat kan løse problemer på få minutter – langt hurtigere end e-mail og telefon."

VP Global Support

Tonni Buur

Trustpilot

Reducerede omkostninger og forbedrede kundeoplevelsen gennem selvbetjening og live chat:

1260%

Årlig ROI

90%

Succesrate på selvbetjening

45%

Færre e-mails

15%

Højere kundetilfredshed

"En chat kan løse problemer på få minutter – langt hurtigere end e-mail og telefon."

VP Global Support

Tonni Buur

Beregn din egen ROI

Vil du vide, hvad Zendesk kan gøre for din forretning? Se hvor hurtigt investeringen kan tjene sig hjem.

Beregn din egen ROI

Vil du vide, hvad Zendesk kan gøre for din forretning? Se hvor hurtigt investeringen kan tjene sig hjem.

Beregn din egen ROI

Vil du vide, hvad Zendesk kan gøre for din forretning? Se hvor hurtigt investeringen kan tjene sig hjem.

Beregn din egen ROI

Vil du vide, hvad Zendesk kan gøre for din forretning? Se hvor hurtigt investeringen kan tjene sig hjem.

Vores eksperter står klar til at rådgive dig om Zendesk og de muligheder, der kan styrke din forretning.

available

Vores eksperter står klar til at rådgive dig om Zendesk og de muligheder, der kan styrke din forretning.

available

Vores eksperter står klar til at rådgive dig om Zendesk og de muligheder, der kan styrke din forretning.

available