Mere end Zendesk
Zendesk er kun begyndelsen. Opdag hvordan du kan tage din kundeservice til næste niveau med smartere løsninger, bedre integrationer og mere effektive workflows.
Pressemeddelelse
18. sep. 2025
Available ApS etablerer bestyrelse for at styrke væksten og realisere visionen om at blive Mere end Zendesk
AI
Zendesk
Digitalisering
16. sep. 2025
Fremtiden for kundesupport: Hvilken rolle spiller AI i Zendesk?
Zendesk
CX
Salesforce
11. sep. 2025
Zendesk + Salesforce: Derfor er CRM- og supportintegration nøglen til stærkere kundeoplevelser
CX
Zendesk
Telefoni
9. sep. 2025
Relatel + Zendesk: Telefoni og kundesupport samlet ét sted
Zendesk
Medarbejderservice
Digitalisering
4. sep. 2025
Zendesk Service Catalog – en nyhed til IT og HR
Zendesk
Automatisering
Kundeservice
1. sep. 2025
Makroer sparer tid – men hvad koster det i tone og oplevelse?
Kundeservice
CX
Zendesk
Kommunikation
19. aug. 2025
Tone of voice i kundeservice – hvorfor kundeservice er langt mere end bare Zendesk
Zendesk
AI
Automatisering
15. aug. 2025
Zendesk AI-bots: Automatisér de gentagne spørgsmål og frigør tid til den vigtige kundedialog
Kundeservice
Zendesk
Omnichannel
12. aug. 2025
Fra flere kanaler til én samlet kundeoplevelse
Zendesk
Kundeservice
Samarbejdspartnere
31. jul. 2025
Derfor vælger virksomheder os frem for selv at købe Zendesk direkte
Integrationer
AI
Copilot
30. jun. 2025
Skab din egen Zendesk-app – direkte med AI og uden en eneste linje kode
AI agenter
Automatisering
Kundeservice
27. jun. 2025
Zendesk og AI: Derfor er det mere end bare en chatbot
Automatisering
AI agenter
26. jun. 2025
Sådan forbereder du din kundeservice på ferie og højsæson – med Zendesk
Kundeservice
Employee Experience
12. jun. 2025
5 tegn på at jeres support er vokset fra Outlook og Excel
Kundeservice
Automatisering
ROI
16. maj 2025
Kundeservice er ikke bare support – det er en strategisk funktion
Kundeservice
ROI
9. apr. 2025
Hvad koster dårlig kundeservice – og hvad god kundeservice kan give igen
AI agenter
Kundeservice
Automatisering
11. mar. 2025
Trends i kundeservice 2025: Hvad skal I forberede jer på?
Kundeservice
GDPR
Automatisering
4. feb. 2025